Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Blåsor under foten

Av hidw - 28 juli 2012 11:14

Så då effer jobbet bar det i väg till dans. När jag sitter där på tunnelbanan inser jag att jag inte ätit nå på hela dagen, var tvungen ta en korv i kungsträdgården innan Cafe Opera. Oj så kul vi hadde det min vännina byte nr med en kändis. Så vi får se vi stöter på honom fler gånger inte för att det är något specielt med dem.. men ändå trevligt att han inte var så fis förnäm att han tog oss i hand och presenterade sig för oss alla.. Idag har jag ont i fötterna, valde ett av mina 10 cm höga klackskor i går och efter att ha trampat runt i flipflop och sandaler hela sommaren så stog jag då upp och dansade benen av mig halva natten ..Kan bara säga attans vad ont i trampdynerna jag har. Jag blev lite försenad på vägen in för mister ringde och honom vill man ju prata med så det blev ett lite halv kort samtal på ca 35-45 min det är kort när vi brukar prata i timmar i vanliga fall.. Nu ska jag ställa mig i duschen och sen fara till jobbet..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hidw - 21 april 2013 07:28

Jag är så trött, är på jobbet. Omringad av bitter f..or och sur k..ar. längtar sjukt mycket efter att få prata med någon. ...

Av hidw - 20 april 2013 09:07

Sitter på en liten höjd och andas. Han behöver bara ringa så går alla mina beslut lösas upp i sömmarna. Vill bara ringa upp och säga att jag är här kom och hämta mig. Men jag säger ingenting. ...

Av hidw - 17 april 2013 22:00

Funderar på varför jag går och förväntar mig att det ska ringa. Det är inte troligt och jag har ju bestämt mig för att det inte kommer hända. På jobbet är uppenbarligen några avundsjuk på mig. Vilket börjar trötta ut mig....

Av hidw - 16 april 2013 15:43

Sitter och tar en fika på stan bara för att tiden ska gå. I kväll är det styrelsemöte. Jag har bättrat mig från att flera gånger kolla någon, till lite mindre många gånger. Snart har jag avvänt mig detta beteende. Jag har även köpt mer garn och strum...

Av hidw - 14 april 2013 21:32

Jag måste sluta ge någon en ursäkt för att den inte handlar så som jag önskar. Jag måste inse att det inte är så som jag önskar. Och lämna och gå vidare. ...

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards