Alla inlägg den 21 juli 2012

Av hidw - 21 juli 2012 19:40

Ja det är mycket som kan förändra en människa. För många år sen började jag se på något jag aldrig skulle drömma om,, Sen gick åren och tvn blev något jag inte längre hann med. Efter att åter ha kontakt med personen som genom denne gav mig nyfikenheten att följa detta lag. Har jag nu gått från att läsa statisik och se var i tabelen laget ligger och kolla match datum och match utgång till att lyssna på radion och följa en match..Nu vill jag  så gärna gå på en match med dem. De kommer spela borta här i stan om lite mer än en månad så jag tror jag ska vänta och fråga om någon vill följa mig dit eller så kanske jag vågar mig dit själv, Vi får se..Jag som bara intresserar mig för hockey ska tydligen följa ett fotbolls lag som ligger så långt ifrån min egen hembyggd,,ja mycket ska man uppleva innan livet är över.  

Av hidw - 21 juli 2012 08:58

Jag försöker släppa någon fri, men någon blir inte frisläppt. Flera gånger om dagen skulle jag vilja ringa honom,sms honom. Men jag biter ihop. När han ringer är jag mer och mer öppen om vem jag är till igen nytta. Sen första gången han ringde så har jag en underbart lycklig känsla i magen när vi lagt på . Några minuter senare vill jag slå numret och höra hans röst igen.


Nu är det bara idag och imorgon kvar sen börjar vardagen igen. Är lite delade känslor angånde det men man kan inte ha semester jämnt. Sen i dag ska jag på deijt har ingen lust . Men vist lite tidsfördriv kan men kosta på sig.


Jag har snart läst ut Jonas Gardells bok OM GUD. Så när den är klar tar jag upp hans bok OM JESUS.. Så intresant läsning om hur gud skapades genom årtusen den och hur biblen inte är konsikvent om en tolkning.   

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards