Alla inlägg den 25 juli 2012

Av hidw - 25 juli 2012 07:35

Igår skulle jag koka soppa, åkte på affären växlade in alla mynt, handlade allt som stog på listan betalade och sen gick jag till kiosken för att köpa en korv. Väl där när jag väntade på att killen skulle göra min korv undradejag var jag lagt bilnyckeln. dåupptäcker jag att jag inga varor har, dem hadde jag lämnat i kassan.. Så jag fick gå tillbaka och packa dem. Sen gå och få min korv. Jag bakade Margareta Tårta till efterrätt först stod det på receptet att man skulle sätta ungen på 175 ¤ men den skulle gräddas i 150¤ så första botten blev väldigt torr och hård så den fick jag göra om. Sen tyckte jag den blev tunn med detta recept. skulle bara vara på 2 ägg..Jag är vann göra den på 4 ägg..

Man kan ju fundera omdet inte varit bättre om jag börjat ett nytt jobb efter semestern än detta jag kan. För då kanske jag varit lite skärpt, nu lullar jag på och då blirinte mycket somdet brukar men namnen på folket kom jag i alla fall ihåg.

Idag ska jag nu cykla iväg och tränna innan jobbet. Som jag fortsätter sätta i mig massa snask så måste jag se till så jag trännar också. Imorgon är jag ledig så då ska jag leta reda på Five Five Nails och kolla om jag kan byta till dem först spar jag 100kr på att gå till dem sen så  ligger de närmare. Sen ska jag gå till blodcentralen och undersöka när jag får lämna blod igen efter mitt lilla klavrtramp och tandläkarbesök.


Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards