Alla inlägg den 1 juli 2012

Av hidw - 1 juli 2012 13:30

När jag var i sandhamn diskuterade vi äktenskap. Vissa kvinnor ser det som detultimata beviset på att en kille älskar demom de vill gifta sig med sin kvinna. Jag ser äktenskap som att man ger upp sin personliga frihet. Man kan inte vara säker på attnågon älskar en bara för att personen gift sig med en. Inte heller kan man låva älaka någon för alltid. Man kan inte äga någons tankar känslor. Att vilja dela den närmaste tiden med någon här och nu. ska komma från en fri vilja och en känsla av att vilja vara här och nu och vara den personen trogen tills man förändras som människa eller partnern förändras till och man inte kan känna sig tillfredsmed situationen. Antingen väljer man hitta lösningar och finner sig nöjd med förändringen eller inte. 

Igår skulle jag hjälpa en vännina bygga en hylla, när vi var inne byggbutiken slänger jag ur mig nihar inget jobb här åt mig. Det visade sig vara troligt så vi ser om chefen för butiken ringer mig åt veckan. Så får vi se om byter jobb i höst.

I kväll ska vi in och se finalen i em fotbollen mellan Italien och Spanien. Det är tur jag har semester  för jag börjar va lite sliten nu. 

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards