Alla inlägg den 23 juli 2012

Av hidw - 23 juli 2012 18:49

Idag började livet efter semestern om var även om på gymmet och trännade efter jobbet. Jag vaknade kl 4 av att jag hade senadrag i nacken det har jag sen haft hela dagen inte blev det bättre av träningen. Får hoppas att det blir bättre i morgon.

Jag fick semester när min dotter har sitt bröllop så nu måste jag åka upp i alla fall. Jag hadde totalt glömt bort inloggnings uppgifterna till datorn på jobbet tog ett tag innan det kom till mig. Jag skulle instalera ett larm men vi hittade inte den larmdosa som skulle användas så jag får söka reda på den i morgon. Ska koka soppan på jobbet och har beslutat mig för att göra margareta tårta till efterrätt.. Hittade receptet på internet. Llite irriteradene när man har så många recept böcker och ingen är där man själv bor frågan är vad jag ska koka för soppa ..


Jag vet inte om jag skrivit det förr men jag har en sån längtan efter att få öppna mig fullt ut för någon, Det känns som det bara är dags göra det för varje gång vi pratar lockar någon ut mer och mer från mig. Och känner att varför säger jag inte allt om mig som finns att säga. Det är bara det här med tillit vågar jag sen öppna mig för den som väljer stanna var den dag jag möter någon som är tänkt va kvar. Eller är det så att ingen kommer komma i min väg och stanna.. Ibland tror jag att straffet för att jag inte var nöjd med mitt äktenskap är att bli för alltid ensam. Är det så att jag stöter alla människor så långt bort från mig som det går göra, bara för att jag är rädd för att någon ska tycka om mig och stanan eller lämna mig. Så då driver jag iväg dem så behöver jag inte hoppas ..Men någon kanske inte hör av sig mer. Någon kanske tycker att nu finns det inget mer att säga varandra.det är då skönt att det har minskat lite i taget och inte plötsligt. Jag tror att jag hadde mist förståndet om det bara tystnat. Om det är så att våra timmslånga samtal är till ände behpver jag inte säga ett dyft. Det kommer i alla fall inte förändra dagsläget. Det är bara vänta och se om saker och ting ändras med tiden eller om någon kommer i mellan innan tiden blir mogen.

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards