Alla inlägg den 31 juli 2012

Av hidw - 31 juli 2012 09:00

Var efter jobbet i går och klippte mig i väntan på att klockan skulle bli gymintro. Sen fick jag introduktion på gymmaskinerna så nu kan jag med dem alla. Idag har jag även anmält mig till ytterligare en lägenhets förmedling. Så nu får vi se om jag lyckas få ett första hands kontrakt eller inte. Vore ju drömmen om man lyckades få ett och att det låg bra till med komunikationerna så jag inte behöver cykla hem i vinter om nätterna. Dagarna går och tankarna på någon kommer och går. Känslan av att omedelbart berätta allt som händer och sker har lagt sig så jag bara tänker på honom nu och då. Känner mig tjock och det avhjälper jag med att äta mer TP och godis, glass och ännu onyttigare mat. blir nog grymt smal av det..I morgon är jag ledig tror ni det blir fint väder då nähä blir att gå och kolla nagel fix och lämna blod i stället. Nu är det läge fundera på att dra sig till duschen sen jobbet..    

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards