Alla inlägg under oktober 2012

Av hidw - 4 oktober 2012 17:03

Idag fick vi tillbaka vårat fikarum på jobbet, jag torkade fönsterbrädan satte in två fina blomkrukor med dubbla orgideer, sen tjatade jag miig till att få åka iväg och köpa nya gardiner. vilket jag fick sen är det ju kanelbullens dag i dag. jag han sy upp gardinerna stryka dem och få upp dem till två fikat. Nu står jag och steker Pannkaka till en hel familj och det är bara jag som ska äta. Tur det går frysa ner. 

Av hidw - 2 oktober 2012 08:20

Vaknar och tror att det är den 2 november. Men det är det ju inte sen börjar hjärnan gå, blir arg på Person Röd. Hur kan han ta mig så lätt vindigt, Sen sansar jag mig, han försökte ju vara ärlig redan från början i ord men ej i handling. Han kan ju inte hjälpa att jag redan för många år sen bestämnde något som han inte varit inne på. Han har ju all rätt att tycka vad det är han tycker och känna det han känner. Sen att jag är så bestämnd och vet vad jag vill och tänker ta mig dit är ju upp till mig. Sen är det ju inte så att jag ska ha det jag vill till varje pris utan måste ju vara så att det vill ges till mig frivilligt. Kanske är det så att undertiden han jobbar med sin historia jobbar jag med min så slutet blir konstant i slut ändan. Det är kanske så här mitt liv ska se ut. Jag kanske inte kan leva fullt ut om jag inte jobbar bort hindren som kommer i min väg och ta upp mitt intresse för en tid. Jag lär känna nya människor och förälskar mig i dem lär mig hur de tänker och känner. Lämnar och går vidare. Det kanske är så att jag samlar på mig människor till en hel bok av historia som jag sen kan skriva ner i en bok.  Men det är så mycket om denna person jag skulle vilja veta, sånt som vi flycktigt pratat om men som jag inte känt att det varit ockey gräva sig djupare in i så här i början av vår bekanskap. Jag vill värkligen ta mig in i det fördålda och se helheten.  

Av hidw - 1 oktober 2012 20:14

Har varit på en underbart givande teaterkurs kväll. Jag lär mig mer om mig själv varje gång. Denna gången skulle vi röra oss och låta efter ord som läraren gav oss. Och de andra skulle härma den av de fyra i gruppen som för stunden styrde ljud och rörelse..Jag fick orden orange och kär
Hur låter de..och hur gör man rörelser.till dem. Ingen har någonsin varit kär i mig så hur vet jag då om jag uttrycker kärlek till andra rätt. Sen på scen..Dagens bild..

Av hidw - 1 oktober 2012 09:43

Igår skulle jag hämta ut biljetten för hockeyn men så har ticknet sagt upp sitt avtal med atg så jag måste åka till en ticknet butik. Jag  tänkte att då gör jag det. Men först åker jag in och köper lite vattenfärg på Panduro de hade 25% på alla varor på Panduro så det blev inte så dyrt. Men åka bort till ticknet orkade inte jag i slut ändan. Idag är jag ledig så jag ska ta mig ner till gymmet och sen i kväll är det ju teaterkurs ,,fantastiskt roligt är det. Borde äta lite nyttig mat men blir bara skräp. Ihelgen efter fredagens mil promenads lopp har jag inte tagit i för mycket för att va hälsosam eller göra något nyttigt.    

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards