Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av hidw - 10 oktober 2012 23:07

Jag har tänkt övervägt och funderat. När jag bestämt mig för att det är något jag vill ha så byter jag inte ut det mot något liknande. Om det så tar år innan jag lyckas komma till det avgörande ögonblicket att förvärva just det jag ville ha..Nu är det bestämt det är slut funderat. Sen är det färdigt med att fråga någon om sällskap hjälp eller en tjänst. Jag kommer inte heller va den som söker upp någon vill de mig något får de söka upp mig. Jag kommer även göra som andra bara delta i det som gagnar mig eller ger mig något. Det är nu slut på fröken eftrgiven,givmild, uppoffrande. Mitt nyårs löfte ge mig själv ett givmild liv åt mig själv.

Av hidw - 10 oktober 2012 12:58

Alltid finns det något jag vill dela men någon. Att sen begränsa sig till att inte vända sig till denna någon så att P för tid för sig själv att bara ta reda på vem P är känner vill och behöver i livet. Känns så frustrerande att inte bara kunna lyfta luren och säga det man har lust med. Idag ska jag på bio i kväll men först skulle jag ha tagit tag i min läxa och tagit mig till gymmet så jag blir lite mer fit. Resan och boendet för inplanerade barnbarns besöket är nu fixat och klart bara hoppas jag får kompledigt också. 

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards