Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Lägenhets Visningen hur gick den ?

Av hidw - 27 juni 2012 23:00

Vad hände. Jag skrev ett jätte långt blogginlägg och det var bara borta när jag publiserat det. Bara rubriken kvar.

Jag var ju lite tveksam om lägenhets på hittet. Men var ändå in på min bank i dag för att prata lånelöfte med dem. Kommer inte stressa med att fylla i ansökan. Åkte till lägenheten. Tyckte inte om Centrumet. vägen till lägenheten var på tok för lång. Jag kände på en gång att där vill jag inte bo. Vi hittade i och för sig en genväg som var super bra. men men . sen gick jag och mon kompis och åt tittade på skor och när jag kände att jag var så kaffe sugen att jag var på gränsen till döende, tog vi en kaffe. Vi upptäckte att vi fick snabba oss för att hinna in till stan föra att möta upp våra vänner som inte har fått semester än. Vi löste ut bio biljetterna, sen fick arbetarna äta lite innan bion. Vi såg Rock of ages, jag vek mig av skratt.

När jag åkte hem köpte jag aftonbladets astro tidning för sommaren. Herre gud femtio spänn för att bara va intresserad av att läsa om sitt eget tecken. där stod i alla fall att jag ska lite på min intuition. Som säger att någon kommer komma till mig bara jag väntar. men om jag sen jämförde våra tecken så stod det klart och tydligt att han inte tänker komma alls. Sen funderar jag på hur de tänker när de ger alla tecken olika datum för när det är störst chans att kärlekes möten kommer ske eller är som hetast. Kommer det ske med personer inom ens egna tecken då eller är det möten med en själv som kommer ske?

I morgon ska jag åka ut till Sandhamn med en jobbar kompis vi får hoppas på sol. Vore skam om inte luften luktade ren så som det regnar i Sommar.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hidw - 21 april 2013 07:28

Jag är så trött, är på jobbet. Omringad av bitter f..or och sur k..ar. längtar sjukt mycket efter att få prata med någon. ...

Av hidw - 20 april 2013 09:07

Sitter på en liten höjd och andas. Han behöver bara ringa så går alla mina beslut lösas upp i sömmarna. Vill bara ringa upp och säga att jag är här kom och hämta mig. Men jag säger ingenting. ...

Av hidw - 17 april 2013 22:00

Funderar på varför jag går och förväntar mig att det ska ringa. Det är inte troligt och jag har ju bestämt mig för att det inte kommer hända. På jobbet är uppenbarligen några avundsjuk på mig. Vilket börjar trötta ut mig....

Av hidw - 16 april 2013 15:43

Sitter och tar en fika på stan bara för att tiden ska gå. I kväll är det styrelsemöte. Jag har bättrat mig från att flera gånger kolla någon, till lite mindre många gånger. Snart har jag avvänt mig detta beteende. Jag har även köpt mer garn och strum...

Av hidw - 14 april 2013 21:32

Jag måste sluta ge någon en ursäkt för att den inte handlar så som jag önskar. Jag måste inse att det inte är så som jag önskar. Och lämna och gå vidare. ...

Presentation


Lever mitt i livet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards